روز خوب!

   سلاااااااام چطورین؟! تو این پست میخوام فقط چرت و پرت های دوست داشتنی بنویسم پس هرکی نمیخواد نخونه!

   امروز _واقعا_ روز خوبی بود...دلایلم تا حدود زیادی مسخرس ولی برای خودم پر از حس خوبه!

   امروز همش بی دلیل می خندیدم! کاملا شبیه دیوونه ها،حتی تو حموم با خودم می خندیدم!!! رگ خود شیرینیم هم وحشتناک متورم شده بود...کلی واسه مامان بزرگم چای شیرین بازی درآوردم! اعتماد به نفسمم باز گل کرده بود،واسه یه یارویی یکی دوتا آهنگ خوندم...فک کنم طرف از زندگی ناامید شد با این صدای من!!! یه قرار سفرم گذاشتم با عموی عزیزم که واقعا خودش و خونوادش و شهری که توش زندگی می کنن رو دوس دارم...ظهرم تو خونه تنها بودم،ولوم آهنگو بردم تا ته ته...اونم آهنگای رضا یزدانی با اون گیتار الکتریک دیوانه وارش! خودمم باهاش همراه شدم!!!البته صدای آهنگ اونقدر بلند بود که صدای خودمو نمی شنیدم،اگه می شنیدم که کلا حنجره ی مبارکو آتیش میزدم؛آخه صدای من کجا،صدای رضا یزدانی کجا؟؟؟؟؟!!!!!صبحم خیلی خیلی خوب بود...با عشقم رفتم بیرون!!! (دوستان جدی نگیرین لطفا،من اصلا به عشق اعتقاد ندارم.این یارو هم یه شخصیه که بعضی از اطرافیانم عجیب سعی داشتن شایعه درست کنن که ما عاشق همیم! من و خودشم که شنیدیم اونقدر خندیدیم که دل درد گرفتیم!) عصرم تو یک امر بسیار مهم موفق شدم و تونستم حرفمو به کرسی بنشونم! از یکی دو ساعت پیشم داریم با همون یارو عشقم sms بازی می کنیم و چرندترین حرفای دنیا رو می زنیم...ولی یه حالی میده!!!

   خب دیگه...خلاصه ی دلایل ذوق زدگی و خوشحالیم همینا بود...با تمام وجود امیدوارم این روزهای خوب تکرار بشن و دیگه کسی غمگین نباشه...بعد از اون اتفاق تلخ،این اولین روزی بود که میتونم بدون هیچ گونه تظاهرو دروغ و تلقینی بگم که خوب بود...به معنای واقعی کلمه "خوب" بود...

   مثل این که خیلی حرف زدم...فعلا!

 

 دقیقا قیافه ی امروز من،خصوصا بعد از اون قسمتی که نظر خودمو به همه تحمیل کردم!!!



نظرات شما عزیزان:

صدف
ساعت12:27---9 شهريور 1392
وایییییییییییییییییییییییی خدارو شکر نمردیمو دیدیم یه بار جنابعالی شادی!!!

خداروشکککککککککککککککککککککک کککررررررررررررررررررررررررررر ررررر

چه کارای عجیبی میکنی جدیدا!

یه سوال فنی داشتم این رخساره رخساره خودمونه؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ:چه عجب،دستت درد نگرفت نظر گذاشتی؟! آره خودشه.


KIMIA
ساعت12:13---9 شهريور 1392
selam

messe inke khili ro0ze khobi bo0de barat!

migam asan shak nakon sedaye to reza yazdani yekie ! rad khor ham nadare !!!!!

kho0b eshgh eshghe dge fadat sham chera penhanesh mikoni ????
پاسخ:in harfa chie asan man be reza yazdani goftam zekki!!! toam modeleteha,ta nazar nazaram barat be webam sar nemizani! eshgh faghat yani.......SIADAT!!!


negin
ساعت16:39---4 شهريور 1392
میگم مثلا...دوس داشتی که یه سر به اینترنت بزن...یه مطلبی بذار...!
پاسخ:اَه اعصابم خرد شد.یه ساعت یه چیزیو تایپ کردم،قبل از این که بذارمش تو وب برق قطع شد،کلا پودر شدم!!!


negin
ساعت15:50---3 شهريور 1392
بارووون!چرا گوشیت خاموشه؟!
پاسخ:گفتم که حوصله نداشتم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392 | 1:35 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.